Home / Veelgestelde Vragen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Het snelste antwoord op jouw vragen vind je hieronder.
Hoe gaat Succlean met haar medewerkers om?
Zonder ons team zijn we nergens. We dragen onze schoonmaakmedewerkers en andere collega’s op handen. Daarom vinden we het belangrijk om op een flexibele en zorgzame manier met ons personeel om te gaan. Wil je meer lezen over ons team? Kijk dan hier.
Wat zijn de kernwaarden van Succlean?
Betrokken, betrouwbaar en dichtbij. We zien het ontzorgen van onze klanten als de belangrijkste taak van ons bedrijf. Daarnaast zetten we ons dagelijks in om op een duurzame en ecologische manier onze werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over onze kernwaarden vind je hier.
Hoelang bestaat Succlean al?
Succlean is in 2003 opgericht door Remco Thiecke in Leusden. In 2023 viert Succlean haar twintigjarige bestaan.
Welke voorwaarden staan er precies opgenomen in mijn contract?
Het contract is vooral bedoeld om de richtlijnen en afspraken te beschrijven. De afspraken die in het contract staan gaan over het schoonmaakrooster, de tijden, de betreffende ruimtes, de schoonmaakactiviteiten en de kosten. Het contract is vooral bedoeld om helderheid te geven en de afspraken met elkaar af te stemmen. Een overeenkomst is bindend, maar we benadrukken altijd dat alles bespreekbaar is.
Wat als ik het contract en het pakket wil aanpassen?
Het contract opzeggen kan op elk moment, de opzegtermijn is 3 maanden. Wil je de schoonmaakactiviteiten aanpassen of uitbreiden? Dan gaan we opnieuw om tafel en doen we ons best om de betreffende schoonmaakactiviteiten zo snel mogelijk te realiseren.
Wat is de looptijd van het contract?
We stellen samen een contract op voor onbepaalde tijd. Dit is een contract met een opzegtermijn van 3 maanden. In dit contract staan een aantal afspraken opgenomen, zoals het schoonmaakrooster, de frequentie, de betreffende ruimtes die de schoonmaakactiviteiten betreffen en de prijs van het totaalpakket.
Mijn bedrijfspand heeft specifieke behoeften. Hoe gaat Succlean hiermee om?
Laat ons vooral weten wat jouw wensen of die van je organisatie zijn. Voor ons is ontzorgen een van de belangrijkste taken. Tijdens onze eerste gesprekken horen we graag waar jullie behoeften liggen. Samen zorgen we altijd voor een goede en passende oplossing.
Hoe weet ik zeker dat mijn pand of locatie écht schoon is?
Bij Succlean staan we garant voor de kwaliteit die we leveren. Van tevoren maken we duidelijke afspraken, zodat we jouw verwachtingen elke keer weer waarmaken. En heb je een keer aanvullingen of vragen? Laat het ons gerust weten, we doen alles voor het best mogelijke resultaat.
Hoe bepalen jullie het schoonmaakrooster en de frequentie van het schoonmaken?
Dit doen we altijd in goed overleg. Wel geven we bij de eerste gesprekken een advies. In sommige gevallen bieden we een 0-beurt aan. Dit is een grondige schoonmaak zodat het pand meteen in een schone staat is.
Voert Succlean ook schoonmaakwerkzaamheden voor particulieren uit?
Nee, Succlean voert alleen schoonmaakwerkzaamheden voor de zakelijke markt uit.
Waarom werkt Succlean alleen samen met klanten uit de regio?
We bieden alle klanten de beste kwaliteit en service en dat gaat alleen als we dichtbij zitten. Hierbij proberen we onze schoonmaakmedewerkers zoveel mogelijk bij dezelfde bedrijven in te roosteren. Voor jou als klant is dit wel zo fijn. Een schoonmaker die het gebouw en jouw wensen goed kent, doet zijn of haar werk beter. Gaan wij te ver buiten onze regio, dan wordt het lastiger om een vast team van schoonmaakmedewerkers in te roosteren.
Wat doet Succlean precies op het gebied van duurzaamheid?
Vrijwel alle producten waar we bij Succlean mee werken zijn zowel op een duurzame manier geproduceerd als ecologisch. We werken met schoonmaakproducten die zo min mogelijk schade aan het milieu aanbrengen. Daarnaast is dit ook prettiger en veiliger werken voor onze schoonmakers. Ook gebruiken we de microvezelmethode. Bij deze methode is minder schoonmaakmiddel nodig en ook dat is beter voor het milieu.
Hoe komt een samenwerking met Succlean tot stand?
Een eerste gesprek is altijd de basis van een mogelijke samenwerking. Via onze website vraag je eerst een offerte aan en licht je jouw schoonmaak-behoeften toe. Daarna bellen we je. Tijdens ons gesprek stellen we je een aantal vragen, zodat de wensen van jou en je organisatie goed in beeld komen. Na dit gesprek komen wij altijd langs op de locatie. We vinden het belangrijk om onze klanten maatwerk te bieden dat volledig aansluit bij de behoeften. Vervolgens bieden we een schoonmaakplan aan. Dit is een plan voor een vaste maandprijs. Hebben we jouw akkoord ontvangen? Dan gaan we zo snel mogelijk aan de slag.