loader image

HR Medewerker

Geld nodig? Kom werken bij Succlean.

HR-medewerker (24-38 uur per week) 

Schoonmaakbedrijf Succlean is een middelgroot schoonmaakbedrijf dat zich richt op de zakelijke markt en werkzaam is in de regio Amersfoort / Leusden en omstreken. Wij zijn een groeiend bedrijf met loyale en betrokken medewerkers. We zitten sinds anderhalf jaar in ons nieuwe pand te Leusden. 

Wij zoeken een HR-medewerker. 

Functieomschrijving: 

Je werkzaamheden bestaan uit werving & selectie, sollicitatiegesprekken, onboarding. Het aanmaken van arbeidsovereenkomsten en het bijhouden van de personeelsdossiers. Ook het aannemen van ziekmeldingen en het verrichten van Arbo zaken hoort erbij.  

Je hoeft geen salarisadministratie te doen maar wel salariscomponenten juist invoeren en controleren of alles conform CAO gaat. 

Werkdagen:  

Werkdagen en tijden in overleg, afhankelijk van het aantal uren per week. Je werkt met één andere collega op HR. 

Wat ga je doen? 

Je begint de dag met een volle mailbox met o.a. sollicitanten, vragen over geregistreerde uren of collega’s die willen wisselen van pand, of collega’s die meer/minder uur willen werken.  

Ondertussen meldt een collega zich helaas ziek, dit geef je door aan zijn/haar leidinggevende en verwerk je in het systeem. Dan ga je puzzelen voor de sollicitanten, welke locaties passen het beste bij de wensen van de sollicitant. Je voert een telefonisch voorgesprek en plant evt. een kennismakingsgesprek in.  

Er zijn nog nieuwe medewerkers die arbeidsovereenkomsten moeten ontvangen en aangemaakt moeten worden in het systeem. Dan is de ochtend al voorbij.  

In de middag gaat de telefoon minder en is er tijd om de andere mails te beantwoorden, kan je personeelsdossiers bijwerken en komen sollicitanten op gesprek. Je spart met je collega over de vragen van collega’s en zorgt dat ieder zijn wensen zoveel mogelijk werkelijkheid worden.   

Je hebt dus een zeer wisselende functie en dag. Die je merendeels naar eigen inzicht kan indelen.  

Ook een deel van jouw werkzaamheden bestaat uit het zorg dragen voor een optimale personeelsplanning en voorzieningen. 

Jouw verantwoordelijkheden 

  • Werving en selectie en ondersteunen onboarding; 
  • Beantwoorden van vragen m.b.t. arbeidsvoorwaarden, verlof, salaris etc. 
  • Verwerken van in-, door- en uitstroom van medewerkers; 
  • Toezicht houden op een correcte uitvoering van werkprogramma’s; 
  • Verzorgen van to the point interne communicatie; 
  • Je initieert verbeteringen m.b.t. onze HR-dienstverlening; 

    Functie-eisen 

    • MBO 4 of HBO werk en denkniveau  
    • Je hebt bij voorkeur een relevante HRM opleiding afgerond 
    • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie 
    • Je bent betrouwbaar en verantwoordelijk 
    • Je kan zelfstandig werken maar ook in teamverband 
    • Je bent woonachtig in Amersfoort en omstreken 

       Onmisbare kwaliteiten 

      • Je hebt een hands on mentaliteit en kan goed schakelen tussen diverse werkzaamheden 
      • Je werkt secuur en neemt eigenaarschap over je werkzaamheden 
      • Je hebt een flexibele en dienstverlenende instelling 
      • Je hebt kennis van Microsoft Office
      • Je hebt affiniteit om te werken met mensen met een andere nationaliteit 

        Wat bieden wij? 

        • Een zelfstandige, uitdagende functie binnen een informele, dynamische organisatie 
        • Diverse doorgroei mogelijkheden 
        • Een goed salaris tussen de € 15,- en € 23,- bruto per uur * afhankelijk van ervaring. Excl. 8% vakantiegeld
        • Opbouw eindejaarsuitkering 4,75% als je langer dan een half jaar in dienst bent 
        • Een gedegen inwerkprogramma